Kontakt

Kontakt


Dział Obsługi Klienta


Na Państwa telefony czekamy 7 dni w tygodniu od godz. 09:00 do 20:00.
Informacje o hotelach, cenach, dostępności miejsc, programie lojalnościowym dla Klientów oraz bieżąca obsługa zakładanych rezerwacji i ich modyfikacja.

Infolinia: 32 349 27 35                      


Dział Obsługi Agenta


Dział Obsługi Rezerwacji Agenta – zapytania dotyczące rezerwacji, ewentualne zmiany i pomoc w sprzedaży, etc.
Czynny pn. – nd. od godz. 09:00 do 20:00
Telefon: 32 349 27 00
 
Dział agencyjny – nawiązywanie współpracy agencyjnej, bieżące sprawy związane z funkcjonowaniem i działaniem istniejącej sieci sprzedaży, etc.
Czynny od pn. - pt. od godz. 09:00 do 17:00.
Telefon: 22 332 71 47; 601 515 860


Dział Księgowości


Czynny od pn. - pt. od godz. 08:00 do 17:00.
Faktury za usługi turystyczne:
Kwestie płatności, rozliczeń i faktur dla Agentów:
Faktury prowizyjne: prowizjesa@eximtours.pl


Dział Grup i Wyjazdów Incentive


W przypadku zapytań dotyczących grup prosimy o kontakt na adres mailowy: grupy@eximtours.pl


Dział Jakości/Reklamacji


Exim Tours dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez siebie usługi były najlepszej jakości.
Dlatego też jesteśmy wdzięczni za wszelkie uwagi i komentarze jakie Państwo do nas kierujecie.

Aby ułatwić Państwu kontakt z nami, prosimy kierować wszelkie kwestie związane z jakością Państwa wypoczynku pod adres mailowy: jakosc@eximtours.pl


Dział Marketingu/Reklamy


Czynny od pn. - pt. od godz. 08:00 do 17:00.
Zagadnienia związane z reklamą, promocją, media marketingiem etc.

Kontakt:



Press Room


informacje na temat Spółki, kontakt z Rzecznikiem Prasowym, udzielanie i autoryzacje wywiadów itp.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami


RODO


wszystkie niezbędne informacje i adres naszego Inspektora IOD znajdziesz pod linkiem: https://eximtours.pl/dane-osobowe