Dział Obsługi Klienta
Na Państwa telefony czekamy 7 dni w tygodniu od godz. 09:00 do 20:00.
Informacje o hotelach, cenach, dostępności miejsc, programie lojalnościowym dla Klientów oraz bieżąca obsługa zakładanych rezerwacji i ich modyfikacja.
Infolinia: 32 349 27 35
Dział Obsługi Agenta
Dział Obsługi Rezerwacji Agenta – zapytania dotyczące rezerwacji, ewentualne zmiany i pomoc w sprzedaży, etc.
Czynny pn. – sb. od godz. 09:00 do 20:00, nd. od godz. 10:00 do 18:00
Telefon: 32 349 27 00
Dział agencyjny – nawiązywanie współpracy agencyjnej, bieżące sprawy związane z funkcjonowaniem i działaniem istniejącej sieci sprzedaży, etc.
Czynny od pn. - pt. od godz. 09:00 do 17:00.
Telefon: 22 332 71 47
Dział Księgowości
Czynny od pn. - pt. od godz. 08:00 do 17:00.
Faktury za usługi turystyczne:
Kwestie płatności, rozliczeń i faktur dla Agentów:
Dział Grup i Wyjazdów Incentive
W przypadku zapytań dotyczących grup prosimy o kontakt na adres mailowy:
grupy@eximtours.pl
Dział Jakości/Reklamacji
Exim Tours dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez siebie usługi były najlepszej jakości.
Dlatego też jesteśmy wdzięczni za wszelkie uwagi i komentarze jakie Państwo do nas kierujecie.
Aby ułatwić Państwu kontakt z nami, prosimy kierować wszelkie kwestie związane z jakością Państwa wypoczynku pod adres mailowy:
jakosc@eximtours.pl
Dział Marketingu/Reklamy
Czynny od pn. - pt. od godz. 08:00 do 17:00.
Zagadnienia związane z reklamą, promocją, media marketingiem etc.
Kontakt:
Press Room
Informacje na temat Spółki, kontakt z Rzecznikiem Prasowym, udzielanie i autoryzacje wywiadów itp.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami
RODO
Wszystkie niezbędne informacje i adres naszego Inspektora IOD znajdziesz pod linkiem: https://eximtours.pl/dane-osobowe