Napisz wiadomość | Support SOB-CZW 10:00 - 21:00   PT 10:00 - 22:00

Czy wiesz że...

Nie musisz czekać! Jeśli zależy Ci na szybkiej odpowiedzi,
zadzwoń lub pozostaw swój numer na który Oddzwonimy!

EXIMtours biuro podróży

Rezerwuj:
801 44 30 30
32 349 27 35
Nasza infolinia dostępna:
SOB-CZW 10:00 - 21:00 PT 10:00 - 22:00
Wyślij zapytanie

Transport lotniczny

Przy większości kierunków Exim Tours korzysta z usług czarterowych linii lotniczych. Dokumenty podróży zostaną przesłane do Klienta drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany przez zamawiającego podczas zakładania rezerwacji. Klient powinien wstawić się do stanowiska odpraw wraz z wydrukowanymi dokumentami podróży, na 2 godziny przed wylotem.
 
W przypadku zmiany godzin wylotów Klient zostanie o tym poinformowany za pośrednictwem Agenta. Aktualny rozkład lotów można sprawdzać na naszej stronie internetowej w zakładce „Rozkład lotów”. Przy potwierdzeniu rezerwacji otrzymają Państwo informację na temat dopuszczalnych limitów bagażowych obowiązujących na danym locie.
 
W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia bagażu należy natychmiast zgłosić szkodę na lotnisku i zażądać spisania protokołu PIR przez upoważnionego do tego pracownika lotniska. W celu przeprowadzenia procedury reklamacyjnej bagażu niezbędne będą następujące dokumenty:
 
• PIR – protokół zniszczenia bagażu (oryginał)
• przywieszka bagażowa (oryginał)
• paszport lub dowód osobisty(kserokopia)
• karta pokładowa (oryginał)
• zdjęcia uszkodzonego bagażu
• w przypadku zagubienia bagażu lista przedmiotów zawartych w bagażu + orientacyjna wycena – w jęz. angielskim (oryginał)
• rachunki za zakupione przedmioty w miejscu pobytu i  niezbędne do podstawowego funkcjonowania (oryginały)
• pismo z punktu napraw bagażu informujące o kosztach naprawy lub w przypadku niemożności jego naprawienia informacja, iż bagaż nie kwalifikuje się do naprawy – w jęz. angielskim (oryginał)
• dane do przelewu: numer rachunku bankowego w formacie IBAN, kod SWIFT banku, imię i nazwisko oraz adres właściciela rachunku bankowego.
 
Ze względów bezpieczeństwa bagaż podręczny jest dokładnie sprawdzany przez służby lotniska, dlatego nie należy umieszczać w nim ostrych narzędzi, gdyż zostają one zarekwirowane. Płyny powinny znajdować się w pojemnikach o dopuszczalnej pojemności 100 ml każdy i winny być zapakowane w jedną przezroczystą plastikową i zamykaną torebkę o łącznej pojemności nie przekraczającej 1 l. Wózek dziecięcy można pozostawić bezpośrednio w luku przy wejściu do samolotu. W tym celu należy go nadać jako bagaż rejestrowany przy stanowisku odprawy, a następnie oddać pracownikowi przy schodach do samolotu. Na pokład dozwolone jest wniesienie pokarmów odpowiadających długości podróży oraz porze dnia, w której odbywa się lot. Dla dzieci do ukończenia 1 roku życia dozwolone jest wniesienie wody butelkowanej przekraczającej 100 ml.
 
Po przylocie na miejsce docelowe, na turystów będzie czekać nasz rezydent.
 
 
Powrót na górę strony
Partnerzy:
ERVKatowice AirportPZULotnisko RzeszówLotnisko BydgoszczLotnisko Chopina WarszawaLotnisko WrocławRzetelna FirmaTransparentny TouroperatorStart ParkingMy SafetyLotnisko Warszawa-ModlinRentalcarsTATUUMR-KANTOR
Pobierz program Google earthPobierz hotele (oferta czeska)