Napisz wiadomość | Support SOB-CZW 10:00 - 21:00   PT 10:00 - 22:00

Czy wiesz że...

Nie musisz czekać! Jeśli zależy Ci na szybkiej odpowiedzi,
zadzwoń lub pozostaw swój numer na który Oddzwonimy!

EXIMtours biuro podróży

Rezerwuj:
801 44 30 30
32 349 27 35
Nasza infolinia dostępna:
SOB-CZW 10:00 - 21:00 PT 10:00 - 22:00
Wyślij zapytanie

Poradnik przed podróżą

Bagaż niestandardowy

Przewóz rowerów, desek surfingowych sprzętu do nurkowania (m.in. butla tlenowa, płetwy, maska, pianka, głębokościomierz) itp. stanowi bagaż ponadwymiarowy i musi być zgłoszony Organizatorowi przy rezerwacji. Obowiązuje wtedy dodatkowa opłata, zgodnie z taryfą wprowadzoną przez dane towarzystwo lotnicze. Przypominamy, iż usługa ta nie jest gwarantowana i może zdarzyć się, że uprzednio potwierdzona przez linię lotniczą, może zostać odrzucona w przypadku pełnego wyważenia luków bagażowych. . W przypadku zmiany linii lotniczych, dla zgłoszonego uprzednio bagażu, zastosowanie mają opłaty zgodnie z cennikiem nowego przewoźnika lotniczego. Podczas transferu lotnisko / hotel / lotnisko Organizator nie gwarantuje przewozu sprzętu sportowego (typu deski surfingowe, kitesurfing, sprzęt nurkowy, golf itp.). Autokary, którymi wykonywane są transfery do poszczególnych hoteli nie są przystosowane do przewozu tych sprzętów, a jedynie do transferu turystów wraz z ich bagażem standardowym (walizka). W tej sytuacji należy wynająć inny środek transportu, który wykona ten transfer. Koszt podstawowego transferu nie zostanie zwrócony.

Wizy

Niektóre kraje znajdujące się w naszej ofercie objęte są obowiązkiem wizowym. Wizę turystyczną można zakupić na lotnisku przy wjeździe do danego kraju lub w ambasadzie. Szczegóły znajdują się w osobnych zakładkach dotyczących poszczególnych destynacji.

Odprawa na lotnisku

W celu skrócenia oczekiwania na odprawę, dokumenty podróży wysyłane są drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany podczas zakładania rezerwacji. Klient jest zobowiązany do posiadania wydrukowanych dokumentów podróży i wraz z nimi musi stawić się przy stanowisku odpraw na minimum 2 godziny przed wylotem.

Transfer

Po przylocie i odebraniu bagażu podróżnego należy udać się do wyjścia z lotniska, gdzie oczekiwać będą rezydenci z tablicami zawierającymi logo Exim Tours. Turyści zostaną skierowani do odpowiedniego autokaru i przewiezieni do hotelu. Podczas transferu rezydent udzieli informacji dotyczących daty i godziny spotkania oraz wręczy dokumenty zawierające podstawowe wiadomości o kraju pobytu wraz z kontaktem telefonicznym do rezydenta, lub też taka informacja będzie czekała na klientów w hotelu.

Opieka rezydenta

W większości krajów przedstawicielem Exim Tours na miejscu jest polskojęzyczny rezydent. Zazwyczaj następnego dnia po przylocie organizowane jest spotkanie informacyjne. Do rezydenta należy kierować wszystkie pytania, życzenia, zastrzeżenia lub uwagi. Za jego pośrednictwem można także kupić wycieczki fakultatywne. Z rezydentem można kontaktować się podczas dyżurów, a w pilnych przypadkach także telefonicznie. Przy recepcji hotelowej znajduje się tablica informacyjna, na której zamieszczane są ważne wiadomości przydatne podczas pobytu oraz informacje potwierdzające godziny transferu oraz wylotu do Polski, z którymi należy zapoznać się na dzień przed wylotem.

Zakwaterowanie

Wszystkie hotele znajdujące się w ofercie Organizatora wybrane są ze szczególną starannością przy pomocy zagranicznych partnerów i ich doświadczenia na lokalnym rynku.
Przy każdym hotelu umieszczona jest ocena dokonana przez Organizatora. Informacja ta może być pomocna przy wyborze obiektu zakwaterowania, który będzie najlepiej odpowiadał wymaganiom i oczekiwaniom Klientów.

Plaża

Większość hoteli posiada plażę publiczną, udostępnioną zarówno swoim gościom, jak i mieszkańcom miasta. Leżaki i parasole dostępne są odpłatnie lub bezpłatnie, zgodnie z opisem obiektu zawartym w katalogu lub na www.eximtours.pl. Podane w opisach hoteli odległości od plaży są orientacyjne. Prosimy także pamiętać o kremach do opalania z wysokim filtrem, okularach przeciwsłonecznych oraz nakryciu głowy podczas przebywania na słońcu. Zaoszczędzi to Państwu niepotrzebnych komplikacji podczas urlopu.

Wycieczki fakultatywne

W każdym kraju przygotowana została oferta wycieczek fakultatywnych, organizowanych przez lokalne biuro podróży. Szczegółowych informacji udziela rezydent na miejscu. Wszystkie wycieczki fakultatywne odbywają się pod warunkiem zebrania się minimalnej liczby uczestników, określonej indywidualnie dla każdej wycieczki.

Choroby i pomoc lekarska

Najczęściej pojawiającą się dolegliwością podczas dalekich podróży są infekcje żołądkowo-jelitowe spowodowane odmienną florą bakteryjną. Dlatego należy zaopatrzyć się w leki przeciwskurczowe, przeciwbiegunkowe i przeciwwymiotne. Zalecamy pić wodę tylko oryginalnie butelkowaną, należy unikać picia wody bieżącej z kranów. W przypadku potrzeby skorzystania z pomocy lekarskiej należy skontaktować się z naszym rezydentem, który zapewni kontakt z punktem opieki zdrowotnej. W przypadku doraźnej pomocy medycznej w placówce, która posiada umowę zawartą z Ubezpieczycielem, niezależnie od kosztu wizyty, Klient pokrywa daną kwotę osobiście na miejscu. Dopiero po powrocie z imprezy do kraju otrzymuje zwrot, na podstawie oryginałów rachunków (oraz druku „zgłoszenia szkody z ubezpieczenia kosztów leczenia” Europäische Reiseversicherung AG), pomniejszony o kwotę wkładu własnego w wysokości 25 EUR.

Partnerzy:
ERVKatowice AirportPZULotnisko RzeszówLotnisko BydgoszczLotnisko Chopina WarszawaLotnisko WrocławRzetelna FirmaTransparentny TouroperatorStart ParkingMy SafetyLotnisko Warszawa-ModlinRentalcarsTATUUMR-KANTOR
Pobierz program Google earthPobierz hotele (oferta czeska)